Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Zimolová, Michaela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Doležalová, Šárka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení. Zjistila jsem, že trh mobilních telekomunikací nabízí velký potenciál pro lokální marketing a to jak pro poskytovatele mobilních služeb, tak i pro jiné podniky na trhu. V mezinárodní Skupině Vodafone je marketingová komunikace řízena především lokálně v rámci jednotlivých států, komunikace má jednotný ráz daný centrálními pravidly avšak existuje mnoho lokálních výjimek. V České republice vyvíjí Vodafone aktivitu v lokální marketingové komunikaci od poloviny roku 2010, potenciál lokálního marketingu ale prozatím plně nevyužívá. Budoucí trendy v marketingu naznačují větší míru využití nových technologií, mobilního a online marketingu . Lokální marketing bude patřit do portfolia úspěšné organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.